Löööööördag!

Nu är lördagen här.

Idag händer det mycket, och jag kommer fara fram och tillbaka som bara den.
Repetitioner ska göras, kläder ska fixas, håret ska göras iordning likaså smink. OCH VILKA SKOR SKA MAN HA?! 

Haha, det är massvis idag, men det ska bli riktigt roligt. Jag har skapat ett evenemang för alltihop ikväll med tider och information som ni kan hitta HÄR! Det är offentligt så att alla kan gå med såklart. 
 
Nu ska jag snart repa lite här hemma, sen bär det av mot stan för att köra lite repetitioner med bandet som ska spelar i Teaterparken. Jag kommer även sjunga en enkel låt i Teaterparken och det beräknas vara kl 19.30, sen ska jag direkt hem efter uppträdet, byta om, och ladda upp för Jubelgalan som blir på Rådhustorget. Gå in på evenemanget och läs, där blir det inga snyftiga ballader åtminstone för min del... ;) 

VI hörs senare! Full fart! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0