Jobb!

Gymmet gick strålande, kort men intensivt, perfekt för idag.

Rikard åker snart till jobbet och jag har att göra med musik. Planerade nyss det sista inför två arbetsdygn som blir på onsdag och torsdag i Ystad. Ska bli riktigt spännande.

Så ska öva inför helgen, och planera upp inför dessa dagar i Ystad. Sen har vi fler lite större spelningar längre fram som behöver arbetas på, så det finns absolut att göra. Men skönt att kunna fokusera på musiken.. jag älskar det. Jag älskar livet just nu. Det flyter på så otroligt fint, mår verkligen mycket bättre även om det är jobbigt vissa stunder. Men försöker hålla mitt huvud högt och kämpa vidare men mer fokuserat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0