Wow..

Vilken kväll/natt jag hade.


Vilade lite, vaknade.. tog ipren, drack vatten, toaletten, somnade, vaknade, svettades.. haha. Alltså herregud.
Men, jag mår faktiskt bättre idag. Jag har inte längre ont i kroppen och går inte som en 100-åring, utan står på benen, men aptiten är sådär. Hostig, snuvig, hade feber väldigt tidigt imorse, men det går ju iallafall åt rätt håll. Dock misstänker jag att jag smittar fortfarande så mitt påskfirande är inställt. Skulle varit hos mina föräldrar och firat med Rikard och hans föräldrar. Det är så orättvist, jag älskar ju dessa högtider för det är verkligen en chans för alla att umgås och äta gott.. men jag får vara glad ändå. 

Lyckades få i mig nästan en hel bulle nu imorse iallafall med ägg och kaviar på. Skönt att känna lite hunger. Ska dricka ytterligare en kopp te nu och börja dagen med att titta på ett How I Met Your Mother avsnitt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0