Underbart!

Åh, jag är så mätt och glad.

Hade ett superhärligt möte på Lucy's, och efteråt blev det även middag. Körde ryggbiff med coleslaw och sallad och valde bort pommes, och det var så otroligt gott. Rikard tog deras värsting v-twin, en burgare med dubbelt kött så den är totalt på 400gram.. bara köttet då alltså, haha. Han tryckte i sig allt. På typ 10 minuter. Haha, så himla sjukt! Men, mätta blev vi. 

Fick träffa massa underbara stammisar också.. Herr och Fru Thool, Thomas ( från Candersson Photo som jag gjorde en fotografering med förra året!), Lazlo & Stina, sen fick jag ju träffa själva Jon från köket, Emil i servering och chefen Freddan. 

Så, tiden gick. Sitter här nu med ett leende på läpparna, och full mage. Nyfikna på Lucy's? Klicka er in HÄR!
 
Bild på min fina Rikard på Lucy's. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0