Träning & fika

Blev en lång dag, men har hunnit med mycket, och haft det så mysigt.

Efter jobb stack jag och Rikard in till gymmet och körde biceps och rygg. Något jag verkligen behöver mer av då min rygg inte alls är bra, men dessa övningar kommer stärka den, det känner jag direkt. 

Sen mötte jag upp min vän Ida och vi tog en låååång fika. Haha, vet inte hur länge vi satt där men det var så mysigt. Hade mycket att ta igen. Upptagna damer båda två. 

Nu är jag äntligen hemma, ska verkligen inte göra någonting utan ta det lugnt, lägga mig tidigt och hoppas på bra sömn.


Räkmacka blev det på Maddes. Dock blev vi båda så besvikna för brödet var enormt grovt och enormt torrt... men, det är mat. Right? :)


Underbara cola zero.. på flaska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0