Strålande!

Vilken perfekt start på dagen egentligen.

Spelningen gick superbra och det blev mycket applåder, mycket trevligt folk som närvarade på denna morgon. Föreläsare var Dick Harrisson, professor i historia, och applåderna ljöd högt även där. Mycket lyckat, så nu har jag laddat batterierna och ska sticka iväg och träna.

Ikväll är det som vanligt sånglektionerna jag håller i och sen även danslektion. Är riktigt pepp får jag säga! 

Lite bilder från imorse, noterna IMORSE, jag var typ död.. 
 



Kommentarer
Postat av: Jonas Nordström

Jag kände inte till dig innan, men blev positivt överraskad. Framför allt första låten var knäckande bra, tack!!

2013-03-21 @ 08:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0