Plusgrader

Hem från jobb. Tar tag i gympskorna, vattenflaskan och pojkvännen och åker in mot stan för att träna.

Väl framme upptäcker jag att jag glömt mitt gymkort. Rikard hade bokat träning med sin kompis, så jag tog på mig skorna och gick en lång powerwalk i stan istället. 6km blev det i 6,5km/h, och det var så otroligt skönt. 

I lurarna hade jag alla möjliga låtar med Sonata Arctica som spelades. Hur mycket jag än kan fastna för olika band och olika låtar för stunden, så återvänder jag alltid till Sonata. Så många minnen, tankar, känslor.. obeskrivligt. 2006 upptäckte jag dem och varit frälst kan man säga sedan dess, haha. En sann dröm vore att få göra en duett med Tony Kakko, låskrivaren och sångaren i Sonata Arctica, eller bara skriva en låt med honom. Vore så inspirerande. 


Men, tillbaka till verkligheten. Nu måste jag göra mat. HUNGRIG!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0