Nässkölj

Varför har jag aldrig tänkt på att testa nässkölj förut? 

Nu har jag tyvärr inte den där perfekta kannan hemma, men den ska jag definitivt skaffa. Gjorde lite hemmagjort idag men det blev bra ändå. Ljummet vatten, plus salt.. det rensade ut totalt. 

Jag mår mycket, mycket bättre och jag ringde även sjukvårdsrådgivningen för att prata om smittorisker. Det är som mest dagarna innan man själv ligger med feber och grejer, så de tyckte absolut att jag skulle gå på min planerade påskmiddag ikväll om jag kände mig pigg. Det gör jag verkligen, bara lite snuvig fortfarande. Så blir middag med mina föräldrar, svärföräldrar och Rikard. 

Jag firar ju inte påsken för vad man kanske egentligen borde, jag är ateist, men för mig är julafton, påsk och midsommar väldigt mycket om att umgås med nära och kära när alla ändå har ledigt, haha. Så, jag är glad för att jag får möjligheten idag, trots allt, att få fira med mina fina.

Glad påsk på er, ha en fin kväll. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0