How I Met Your Mother

Ja.. vad gör man när man är sjuk? Det är så TRÅKIGT.

Men.. Netflix underhåller mig helt okej. Har två slöa katter hos mig som bara ligger och sover. Mamma kom förbi med hallonsorbet innan, så otroligt gott. Man har ingen aptit, fått i mig en liten, liten bulle idag, och sen några skedar hallonsorbet. Det är skönt för halsen dessutom.

Nu blir det ännu ett avsnitt, den är så bra den serien. Mysig och rolig!

Bjuder på en äldre bild tagen av bästa Amanda Stiverius. Många har berömt den och det värmer i både mitt och Amandas hjärta. Måste bli frisk snart, har coola plåtningar inbokade med nya latexplagg från ett stort Latexmärke. Hört talas om Maebelle Latex? Ni ska få se deras grejer senare. Så. Himla. Snyggt.

Kommentarer
Postat av: Yvonne Thool

Krya på dig synd om dig men det lite synd om mig också jag skall jobba hela påsken kramar

2013-03-29 @ 18:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0