Frisör Zaidon

Underbart träningspass! Kan knappt röra armarna, nu är min triceps pumpade.. galet, haha. Efteråt  besökte jag min fantastiska frisör och vän Zaidon i Landskrona. 0418 - 101 06 når ni honom på, han är bara alltid så sjukt bra. Det blir lika perfekt varje gång. Han har drop-in och har väldigt, väldigt bra priser. 

Idag hade han sin son hos sig i några timmar, och honom har jag träffat förut. Han är en kopia av Zaidon, och han är bara så söt. Han ville hjälpa pappa idag och jag älskar ju barn, så självklart fick han det, och som han skrattade.. han kiknade, och jag började nästan gråta av skratt, det var ju så gulligt!



Glädjen! GULLIG! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0