Världens bästa tjej

Lilla söta Miranda, hon kommer medverka i musikvideon.
 
Har några scener med en liten tjej och jag lärde känna Miranda via hennes mor. Sjöng på hennes lillasysters dop. Det är alltid svårt det här med att hitta en 6-åring som ska göra precis som man säger, speciellt med en kamera i ansiktet. Men jag är så chockad, Miranda gjorde allt och hon gjorde det t o m BÄTTRE. Haha! Jag var lagom chockerad.. hon var så enormt duktig. Satsar denna lilla tjej på detta, kommer hon gå långt. 
 
Vi hade jätteroligt, och nu håller vi lite helg tills det är dags att dra igång ytterligare filmning nästa vecka. Blir lite smågrejer, så laddar vi upp inför de sista, större scenerna som kräver lite mer till veckan därpå. Är så spännande!

Lite bilder från idag.. (Chefen var där, men han vågar inte visa sig på bild.. haha, så himla go!)
Tack återigen till Borgeby Slott som låter oss härja därute.. Max, du är en klippa!


Inget med videon att göra, men denna vill jag ha hemma! Så fin! 
 

Lilla och superduktiga Miranda! ♥
 

Trött men otroligt nöjd tjej.. Nu ska jag vila lite, powernap är bra grejer!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0