Tävling!

Alright, nu ska jag snart sticka iväg, men hinner skriva ut den lilla tävlingen.

Jag har 3 stycken kort, signerade av mig, som jag gärna skulle vilja lotta ut. Jag kommer dra en vinnare slumpmässigt, men antingen så gilla min fanpage HÄR, och om du redan gillar den så behöver du enbart dela den minst en gång på din egen facebook. Enkelt! 

För att lättare kunna dra en vinnare, så skriv en kommentar här nedan att du har genomfört det som krävs för att vara med i tävlingen, så drar jag en vinnare imorgon! De blir hemskickade utan konstnad till er, rakt ner i brevlådan. :)

Frågor på det? Okej. Nu kör vi! ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellen

Har delat din sida :D

2013-06-17 @ 16:29:41
Postat av: Johan Svensson

Bästa Eleine,

Har gillat, delat och hoppas på tur!

/ [email protected]

2013-06-17 @ 16:49:31
Postat av: annika

Nu har Linnea gillat din sida och delat den på sin sida!

2013-06-17 @ 18:44:27
Postat av: Bibbi Lindkvist

Jag har delat. Hoppas jag vinner en signerad bild av dig FINASTE Madeleine !

2013-06-17 @ 19:00:22
Postat av: Yvonne Thool

Den vill jag ha kram på dig

2013-06-17 @ 19:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0