Statister sökes!

Vilken lång dag det råkade bli, men har ändå hunnit med en del. Har nyss avnjutit en väldgt god middag, och ska sätta mig och jobba nu med musiken.

Men innan jag gör det måste jag berätta lite och ställe en fråga till er!
 

Vi håller på med musikvideon, och snart så kommer det vara dags på riktigt att spela in alltihopa. Det blir en rätt stor produktion, hög kvalité och en himla bra berättelse för er. Men, jag kommer ju behöva statister.

Det vi fattas nu tills vi börjar, (inget officiellt datum att släppa nu för början av inspelningen, men inom en väldigt snar framtid), är 4 män och 2 kvinnor, får gärna vara ca 160-180cm långa. Scenerna ni kommer medverka i är inget avancerat överhuvudtaget, men ni kommer verkligen behövas. Utan er blir det liksom inte samma sak!

Mejla mig på [email protected] för att få veta lite mer om uppdraget. 

Om ni tror att ni känner någon som kan passa, bara dela detta blogginlägg vidare. Det kommer behövas väldigt snart som sagt, så all hjälp uppskattas.

 

Kommentarer
Postat av: Dasha

Jag kan gärna hjälpa! :)

Svar: Härligt! Mejla mig på [email protected] så tar vi mer info där! :)
ELEINE

2013-06-03 @ 22:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0