Städning

Har haft bra tempo idag med, haha. 

Gått bra med det jobbet som skulle göras, sen hjälpte vi Rikards far att dela ut lite mer reklam i stan, så vi fick dagens motion där kan jag lova, egentligen vilodag för oss från träning idag, men det var väldigt skönt att få ut och jogga lite och hålla rask takt.

Nyss ätit lunch (sen lunch.. I know), och nu ska jag städa lite. Ikväll kommer ju Johanna, kan inte vara helt åt skogen här då ju! ;)

Måste förresten bara få visa vad som är på väg hem till mig just nu. För en väldigt lite summa vann jag detta linnet nedan på tradera, det är SÅ snyggt. Tradera är bra grejer det.. heja! 


Bild lånad av Evelina som sålde toppen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0