Ny vecka, nya tag.

Måndagen är här! 

Jag vet att många hatar måndagar, och det gjorde jag också förut.. men, det betyder att jag har tagit det lugnt på söndagen, vilat upp mig och nu drar tempot igång igen. Älskar det här. Sitter och jobbar med musik, lite mingelspelningar osv. Vi bara bygger på vår repetoar hela tiden såklart, och det går väldigt bra. 

Ringt lite samtal som har med musikvideon att göra, nu ska vi bara få en bekräftelse på första datum från en stor byggnad vi ska spela in i, sen är vi igång. Så spääännande! 

Ska ta mitt glas vatten och fortsätta här, men kom på det att jag har lite prylar över, tänkte lotta ut senare. Låter det intressant? Kika in senare!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0