Lyckligt lottad

Jag är verkligen så tacksam för att få jobba med människor som är så begåvade. Igår var det Amanda Stiverius som faktiskt fick mig att gråta av lycka över resultatet. Kom nyss hem från plåtningen med Gisela Ackerup och känner samma..

Vilka fotografer! Gisela tog min idé jag hade idag vid havet/stranden och förverkligade den och gjorde den ännu bättre än vad min fantasi kunde. Det blev magiskt.. Ni lär får se dem snart. Ni bör även hålla ögonen öppna efter både Amanda och Gisela. Otroligt begåvade, unga och driftiga människor.

Lyckligt lottad tjej. Som dessutom har en perfekt bättre hälft som ställde upp och gjorde plåtningen till det ännu bättre.

Nu har jag nyss käkat en stor bit oxbiff (var lite onormalt sugen på en rejäl köttbit idag), och det enda problemet jag har nu i världen är hur jag ska orka ta mig från matbordet till soffan. Aah.. Underbart. :)


Kommentarer
Postat av: Yvonne Thool

Du är ju för go du

2013-06-20 @ 20:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0