Lång dag!

Klockan är tidigt.

Ska ut till stugan, klippa ner massa grönt och fint för att göra färdigt en krans till musikvideon inför torsdag. Sen hem, äta frukost med Rikard, iväg mot gymmet direkt efteråt. Mot tandläkaren 12.30, sen till muséet för sista infon innan jag börjar gästblogga under en månadstid på Musikstaden Bloggen, och sen ska jag vidare mot Malmö för att möta upp designern Johanna och jobba vidare på vårt lite hemligare projekt. För övrigt är det Johanna som designar kläderna till Eleine, hon är så otroligt duktig.. ni kommer få se lite grejer som hon gjort, snart!

Lite bilder Amanda passade på att ta under vår fina kväll igår, nu måste jag bege mig iväg så jag får ihop hela min långa dag. ♥ Hörs senare mellan varven!

Kommer fler lite senare.. 
 


 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0