Hemma

Nu är jag hemma återigen. En lång dag har det varit, och tågen strulade fruktansvärt nu på vägen hem, så skulle varit hemma för ett bra tag sen, suck på er Öresundståg. Pågatågen är alltid i tid när jag är med iallafall, vilket är skönt att veta när vi nu ska åka tåget till Ystad imorgon för att förbereda inför torsdagens musikvideoinspelning.

Nu ska jag varva ner lite, äta lite kött, ge mig på kransen om jag inte råkar somna innan dess, och faktiskt prova ett utav de nya Eleine-plaggen Johanna designat.

Hon är så fantastiskt duktig. Helt otrooooligt!

Precis som Amanda Stiverius är på att fotografera.. helt sjukt egentligen. Bilden nedan är från igår. Medan hamburgarna grillades tog vi denna..


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0