Gym

Precis varit och gymmat. Väldigt skönt med tanke på all svettig langos och grejer man fick i sig igår på SRF, haha!

Ska snart äta middag hos Rikards föräldrar, sen ska jag somna i god tid ikväll så man får rätt på dygnet. Imorgon blir det jobb för hela slanten, så en dag ledigt nu gör ingenting.

Bild på oss från igår, förutom pappsen som agerade fotograf.

Jag hade min nya fina bikini topp från Gina tricot och ett par jeansshorts med leopardstrumpbyxor under... Eh, kan informera om att jag glömde smörja in solskyddsfaktor på benen och solen brände igenom. Så nedanför knävecken har jag nu leopardmönster som är rött och vitt. Verkligen SNYGGT! Herregud... Men, man kan ju bara skratta.




Kommentarer
Postat av: annika

Hahaha!! Måste bara få kolla in den solbrännan!! ;) kram

2013-06-07 @ 19:28:25
Postat av: Kitty

Det vill jag ju se en bild på!! :)

2013-06-13 @ 22:38:39
URL: http://Drummla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0