Fotografering!

Vilken underbar dag jag har haft. Den har varit effektiv men ändå avslappnad, inte låtit någon stress hinna ifatt mig idag inte.

Jag och Rikard tog en spontan liten fotografering i trädgården när vädret var som finast, och det blev faktiskt några riktigt fina bilder, ni kommer få se imorgon. Väldigt blandad kompott, men det är verkligen vi. Håll utkik!

Ska snart försöka sova. Ska upp tidigt imorgon, ska skjutsa iväg pappa och på förmiddagen sticker vi till möte med skivbolaget och ska även testa de sista små teknikgrejerna inför inspelningen av musikvideon. Spännande värre.

Här får ni en bild på mig från idag iallafall.. Tyckte den var finare i svart och vitt. Blev fint ljus på huden och även ögonen i dagens sol.

Ha en fortsatt fin kväll allihopa. ♥
 

Kommentarer
Postat av: annika

Så jävla snygg du är!!! Kram :)

2013-06-06 @ 19:26:58
Postat av: annika

Så jävla snygg du är!!! Kram :)

2013-06-06 @ 19:29:38
Postat av: Kitty

Fyller du i dina läppar med något också?

Svar: Volbella, Juvéderm. Ego Estetica är absolut de bästa att gå till, man blir så väl omhändertagen. Rekommenderas starkt! Hälsa från mig om du kontaktar dem ;)
ELEINE

2013-06-13 @ 22:41:23
URL: http://Drummla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0