Fin lördag

Man bara njuuuuuuuuuuter. Vädret är växlande idag, lite mer moln än igår men det är fortfarande fabulous. Jag och Rikard har varit iväg på bröllop, och ska snart lyxa till det med att åka en sväng till Väla faktiskt. Sen efter det ska vi träna en omgång i stan, och ikväll blir det att fortsätta jobba med musiken är det tänkt. Mycket att göra nu, men som ni vet.. man älskar't!

Tills vi hörs senare, så tänkte jag bjuda på en rolig bild från fotograferingen i trädgården för några dagar sen. Min fina Rikard, han är som bäst när han är sig själv.. han har gett mig hemska skrattrynkor redan, men det är så värt det.. världens bästa, och världens roligaste ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0