Alla fina..

Ett stort leende spred sig i mitt ansikte nu på morgonen. Man blir helt överväldigad. 

Jag tänkte mig att dela ut 3 st av de 6 kort jag har kvar, men jag skickar iväg allihop. Får helt enkelt fixa fler till det andra jag från början hade tänkt använda de till.

Har fått mejl, facebookmejl, kommentarer här, men nu har jag dragit vinnare. Det kommer fler tävlingar! Fortsätt dela min sida HÄR, så vi kommer upp i 566likes, för då drar en större tävling igång. Är så tacksam för allt ni gör. ♥

Ett utav korten kommer att skickas hela vägen till Australien, och här är de lyckliga vinnarna.

- Yvonne Thool
- Bibbi Lindkvist
- Johan Svensson
- Linnéa Friberg
- Ellen Nilsson
- Ze-Aun Goon

Tack alla fina, all kärlek till er för ert stöd. ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Yvonne Thool

Tusen tack min kära vän kramar

2013-06-18 @ 14:59:05
Postat av: annika

Älskar denna bilden på dig, så jävla nice!!! Kram!

Svar: Aw tack :D <3
ELEINE

2013-06-19 @ 19:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0