Torsdag

Godmorgon!

Denna torsdagen kommer att ägnas åt att repa, samt att städa. Det är vilodag från gymmet, så all fokus blir nog på hemmet idag faktiskt. 

Vi har en hel del att repetera till, men jag måste även lägga några timmar på att planera nästa veckas videoinspelning. Blir, om vädret tillåter, både onsdag och torsdag. Så spännande! Sen är det inte mycket kvar, sen ska vi sätta oss ner och börja klippa alltihop. Yeeey! 

Nu ska jag dock börja min dag med att käka lite frukost. 

Måste för övrigt rekommendera cafét på Ica Malmborgs i Lund. Jag och Rikard var tvungna att käka lunch där igår.. klart det hamnade på bild. Men deras service och skagenbaguette är to die for! MUMS!


Det ser svårt ut, men det gick! :D 
 



 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0