Red

I flera år har jag bara slutat andas när jag ser någon som går förbi med riktigt knallrött hår. Jag tycker ju det är så himla snyggt.. 

Jag har ett problem, och det är att jag är så himla mörkhårig. Är ju mörkbrun. Vet att man hade behövt bleka och grejer, men nu vänder jag mig till ER. Finns det någon därute som har gjort det? Färgat från mörkbrunt till knallrött? Hur bra håller det? Hur bör man göra det? Om frisör är ett måste, någon som har tips på någon RIKTIGT bra? 

All hjälp mottages. Jag är lite kär i den där hårfärgen.. har ju nästan alltid haft samma mörka. 

 
 

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag tror det är lättast att gå till en frisör och få hjälp. För bästa resultat behöver du nog ljusa upp ditt hår en aning först för att få den riktigt intensiva röda färgen. :)

Svar: Tack för hjälpen Cecilia! :)
ELEINE

2013-07-03 @ 16:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0