Mysigt :)

Vilken mysig eftermiddag vi fick. Massa kött som grillats, god kesoblandning mamma hade gjort, och väldigt fint sällskap. Tyvärr fick min fina Rikard åka iväg redan kl 17 för att jobba, men denna kommande vecka är det mindre av det jobbet, mer roligt á la musik! Tjohoo! 

Nu denna kommande vecka är min sista vecka som gästbloggare på Musikstadens blogg. Kan vi få till en del besökare där nu tills nästa fantastiska artist tar över blir både jag, ni och dem lyckliga. Ett litet klick så blir alla glada! Ni kommer dit HÄR. Puss på er för det!

Nu ska jag sätta mig i hemmastudion och spela in de sista grejerna, sen blir det lite idésprutande här hemma. Det är mycket det som får en att vara aktiv i princip hela tiden. "Hur ska jag gå tillväga nu?", "Finns det intresserade sponsorer tro?", "Är det möjligt att få en bild publicerad någonstans?" osv osv. Tankarna går i ett, och jag älskar det, bara lite svårt att koppla av ibland. Men ikväll blir det seriös brainstorming! Några tips att dela med er av kanske? Släng ut dem. Ni vet att jag älskar när ni kommenterar och diskuterar med mig! :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0