Jobbsöndag

Idag har jag en härlig söndag som väntar. Ska snart äta en god lunch, mycket kött, mycket keso.. mums. Sen blir det gymmet ett himla bra tag, och sen ska vi ut till min fasters kolonistuga och fira pappa som fyllde år i veckan. Blir mer kött där, MUMS. Haha!

Sen ikväll, från kl 18 och framåt blir det jobb. Då ska vi filma de sista scenerna till intro-videon, ute på Borgeby Slott. Vi kommer jobba ett par timmar där, då vi behöver en scen när det börjar mörkan ordentligt. Jag lovar att ta lite bilder, så ska ni få se. Kommer bli riktigt coolt ikväll.

Tycker ni om bilderna Rikard tog på mig sist vi spelade in? Skriv gärna vad ni tycker. Feedback är alltid bra på allt från bilder till musik. Vet att ni är många där ute som kikar in, alltid kul att höra vad ni har för åsikter. De enbart elaka som ej är konstruktiv kritik undanbedes, tack! ♥


 
Foto: Rikard Ekberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0