Grundlurad.

Med en stor gäsp säger jag godmorgon! 

Igår skulle jag ju på pinup fotografering, men.. det var vad det sades. Vi skulle såklart hålla i Malins möhippa, fick ju lura med henne på något sätt! Haha, men det kommer faktiskt bli av ändå, fast en annan dag. Haha!

Vi hade väldigt trevligt. Lång picknick, och alla var klädda i äkta pinup-anda och det var så mysigt. Det är bara så typiskt, att som igår vaknade jag väldigt hes och är rätt förkyld, men jag antar att det anfaller när man börjar slappna av. Så min kväll slutade vid ca 22.30, men jag hoppas resten hade riktigt roligt senare. 

Nu ska jag få i mig lite frukost, så ni ska få kika på lite bilder sålänge.. Malin var helt otroligt fin igår, hade verkligen gjort sig så fint iordning!









 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0