Förlorad i tankar

Suttit och lekt med ena kameran inför inspelningen på onsdag och torsdag. Vill även jag veta lite mer och lekte med ISO m.m. Denna kameran är ju typ miljoner gånger bättre än den gamla, dammiga, jag har här hemma. Så det var lite extra roligt! Knäppte av en testbild som är fel på många sätt, men jag tycker den duger väl åt bloggen idag! :) 


Snart ska jag dra på mig träningskläderna och ta min cykel och cykla ut till stugan, 5km enkel väg. Ska bli skönt! Det enda jobbiga är väl ändå de där jäkla backarna mellan byarna, men det ska gå. Får trösta mig med att det kommer gå himla fort neråt hem iallafall! 

Har ni haft en fin måndag? Ni är faktiskt många som kikar in här dagligen, om ni bara visste hur nyfiken jag är på er! Lämna gärna en kommentar och en hälsning, om ni vågar! ♥

 

Kommentarer
Postat av: Svärmor

<3

2013-07-08 @ 19:48:46
Postat av: Sara

Jag vågar! Hej, hej! :-)

2013-07-09 @ 17:22:39
URL: http://sararodett.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0