Dagen efter..

Alltså, vi är färdiga med musikvideon! HALLÅ! 

Haha, inte helt färdiga dock. Det som är kvar är ju att klippa, efterarbeta och få till den på det sättet som vi verkligen tänkt oss. Så, mycket arbete kvar, men med själva inspelningarna är vi färdiga.

Så tacksam mot våra kära statister, som inte kom hem förrän sent inatt.. själv hamnade man i säng först imorse, haha. Så är lagom trött nu dagen efter. 

Jag kommer sitta och börja dela upp klippen, men har även en hel del bilder att visa upp. Kanske dyker upp något litet videoklipp, om min hälsning till er kom med dvs! ;) 

Kika in lite senare, nu måste jag få i mig lite lunch.. ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0