Bra start på dagen

Gick upp rätt tidigt med tanke på vilken tid jag lyckades somna. 

På med träningskläder, Spotify med bästa Sonata Arctica i lurarna, och iväg. Sprang en runda, in till far och hälsade på, han har kommit hem nu från jobb utomlands. Sen iväg och köpa ägg, och nu sitter jag här och inväntar mina ägg som snart är färdigkokta. Blir en sen frukost, men jag ska njuta. Åh så gott det ska bli!

Sen ska jag städa upp lite, och vänta på att Rikard ska vakna. Han ska jobba helnatt så han måste sova ett par timmar till, och då ska vi repa tillsammans.

Får inta gymmet sen också känner jag, är riktigt på G idag. 

Glad Eleine från Lunds Domkyrka.. höhö!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0