A bad day.

Alla känner till när allting går fel när man vaknat, men idag är jag sjukt envis med att jag ska skratta åt alla klumpigheter och ha det riktigt bra istället. Vädret är perfekt, vi ska till Ystad och jobba igen.. ja, egentligen en perfekt dag.

Den började såhär: 

- Jag vaknade upp när klockan ringde..
- Jag hade tydligen somnat om och vaknade över en halvtimme senare än vad jag ville.
- Träningsvärken.. oooooh träningsvärken. Ryggen. Känner mig som 90.
- Ska koka ägg. Äggplatta ligger längst upp i kylskåpet. Råkar kasa med då jag är helt groggy i huvudet, välter ner 5 ägg. 4 återstår att koka till både mig och Rikard.. fan.
- Just det! Kaffet måste ju också göras. Tar ut gamla filtret.. tappar det på golvet..
 
.. och i skrivande stund har jag lyckats äta min frukost utan att sätta i halsen och grejer. Men jag har ett aggressivt myggbett på ena överarmen. 

MEN, det ska ändå bli en bra dag. Ska skratta åt hur jäkla klumpig man kan vara. Hade fått ett fint fanmejl ända från Australien imorse. Sådant gör verkligen ens dagar, även om man är klumpig. ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0