600 gränsen

God förmiddag alla!

Så glad jag var när jag vaknade imorse. Kikade på mobilen och hade 50 nya notifications på min fanpage på facebook. Under natten har vi nått 600 gränsen, och är uppe i 611 likes. Alltså är det bara 55 likes kvar tills tröjan lottas ut, och tröstpriserna ska ju också delas ut till alla de fina som hjälpt till att dela min sida och skapa fler likes.

Verkligen spännande. 

Idag ska jag träna, sen ska jag iväg på möte med Johanna, vi ska träffa en utav cheferna vi jobbar med ang. vårt hemliga projekt. Om ni bara visste hur det kliar i nina fingrar.. men jag hoppas att jag snart får dela med mig av vad det är för något.

Ska ha möte där iallafall, sen ikväll ska det förberedas inför vidare filmning av musikvideon denna veckan. Vi kommer spela in de små grejerna som är lite utspridda, och sen nästa vecka ska det slå till stort och då ska minst 1 utav de större, sista, scenerna spelas in. Det är mycket detaljer, mycket planerande, men det går så bra!

Jag gästbloggar även för Landskrona Stad denna månad under deras blogg Musikstaden, ni hittar mitt första inlägg HÄR. Jag kommer inte skriva samma saker som här, så det går hur bra som helst att följa båda. 
 
Vi hörs senare ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0