Ny vecka på ingång

Har inte hunnit uppdatera sedan sist, haha.

Sånglektionen gick superb! Jag hade jättetrevligt, och precis efteråt så var det första danslektionen för detta året, och det var så underbart roligt. Poledance-klasserna på LL Dance Studio är så otroligt roliga. Längtar redan tills nästa onsdag.

Imorgon är det en ny vecka som går av stapeln, då ska det bokas studiotid, och det ska förberedas inför Stockholmsresan denna kommande torsdag. Åker upp på torsdag och stannar tills söndag. Det är tre fotograferingar inbokade för min del med tre otroligt duktiga, kvinnliga fotografer från Stockholm. Kitty Carol, Linda Florin och Nathalie Sundling. En ära för mig kan jag lova, googla deras namn och njut av vad ni ser. Amazing! Wiii!

Utöver jobb i Stockholm kommer det bli att umgås med min kära och hälsa på alla hans fantastiska vänner. Ska bli underbart. Längtar som en tok!

Nu blir det att invänta middagen hos mina föräldrar. Hemmagjorda köttbullar står på menyn.. söndagsmys var det. Livet är underbart. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0