Måndag

Måndagen är äntligen över! Jag var så trött imorse så jag såg verkligen i kors, det var helt galet. Vi har sovit lite sådär nu under vistelsen i Stockholm då vi endast hade en luftmadrass som ja.. luften gick ur, så vi låg nästan på golvet när vi vaknade. Kan inte förstå att jag sov på en sådan i 6 månader under tiden jag bodde i Oslo, helt galet. Inte bra för ryggen alls! 

Nåväl, jag kom upp imorse och stack iväg till extrajobbet jag har nu i januari. Blir samma visa imorgon, men direkt efteråt ska jag köra ner mot Ystad och spela in sång på andra låten som sen är helt färdig, är så sjukt spännande.


Medan min bättre hälft är och jobbar halvnatt, så ska jag nu lägga mig i sängen för att läsa min senaste SOLO-tidning, och sen kommer jag med all säkerhet slockna tidigare än vad jag gjort de senaste 10 åren.. godnatt! :)

Photo: Natalie G Sundling
www.nataliegsundling.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0