Volbella

Igår blev jag omhändertagen av fina Leena på Artek Estetik, http://www.artek.nu.
 
Vi fixade till näsa och kompletterade med överläpp. Som jag förklarat förut har vi liksom förstorat min näsa, och för att ansiktet ska bli proportioneligt rent estetiskt så måste vissa andra saker hänga med, som t ex min överläpp.

Jag fick testa något nytt som heter Volbella som jag skrivit om i detta inlägg. Nu var det alltså dags.

Allting gick hur smidigt som helst, gör aldrig ont, och det fantastiska med volbella är att det blir inte lika hårt som det annars kan bli med övriga fillers utan denna är väldigt, väldigt mjuk och lättarbetad och blir ett jämt och fint resultat.

Jag behöver egentligen inte säga mer, kika på bilderna, dock är jag väldigt svullen just nu, men det lägger sig snart. Så ni tänker på det när ni tittar på bilderna bara.

Ser ni så rak och fin min näsa är? Kan knappt förstå det än, är så lycklig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0