Underbar dag!

Åh, denna dagen bara strålar. Jag är så lycklig! Det går så bra. 

Min vistelse i Köpenhamn blev avklarad väldigt snabbt, och det gick så sjukt bra. Jag återkommer med exakt vad det är när jag vet mer, om jag får veta mer så att säga, men det var ett kärt återseende av människor jag arbetat med förut och det värmde något enormt att få se dem igen. Min Rikard följde med och var ett fantastiskt stöd precis som vanligt.. vad har jag gjort för att förtjäna den mannen? Don't know, men är så glad att han finns i mitt liv.


Imorgon är det onsdag, det väntas jobb och sen mot eftermiddag bär det av mot en studio i Borgeby tillsammans med Amanda för att utbilda och hjälpa en yngre tjej ang. både modell- och fotografkunskaper. Kul när man kan hjälpa till! 

Nu ska jag varva ner efter en väldigt hektisk, men underbar dag, och njuta av en god laktosfri yoghurt. Mums! 

Ni får även ytterligare en bild av fantastiska Amanda Stiverius som vi tog nu i helgen.. trots förkylning så såg man väl ändå hyfsat frisk ut. 

Godnatt ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0