Sånglektioner

Underbar promenad man fick sig ute i solen. Fick min dos av D-vitamin idag.

Innan jag ska hålla i sånglektioner ikväll på LL Dance Studio och sen dansa en timme poledance själv, så ska jag åka inom Löfdeköpinge och handla lite. När man kommer hem ikväll är klockan tillräckligt för att gå och lägga sig typ direkt.. Lite trist men, snart är det helg!

Fått lite spelningar bokade nu, och idag blev det ytterligare en som jag verkligen ser fram emot. Känns väldigt bra. Är så glad över att Rikard är så otroligt musikalisk. Ger han sig på ett nytt instrument eller t o m en ny genre så kan han det väldigt, väldigt fort. Otroligt talangfull är han. Man blir så stolt! :)

Här har ni mig idag. Träningskläder, uppsatt hår och aningen trött redan pga Lillkatten imorse :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0