Ny vecka

Klockan ringde. Jag tänkte: "Åh, underbar morgon...". Går upp, drar upp rullgardinen.. SNÖÖÖÖÖÖÖ! 

Attans, snö igen. Men, det härliga är att den har redan smält bort på vägarna iallafall.. orkar inte det mer. Älskar verkligen snö och vinter men nu vill jag bara ha vår. Det innebär för mig boots, skinnjacka, utsläppt hår, tajta jeans och en cool metalbandströja.

Men, inte där ännu. Jobbet gick bra idag iallafall och har nyss varit och tränat, och nu ska jag och Rikard unna oss lite lir på Xboxet innan det är dags för middag. Ska bara ta det lugnt idag. Imorgon är det möte med hela vårt crew som gäller, på onsdag är det plåtning återigen.. Har det rätt bra jag! :)

Min och Pontus photosession jag lade upp här för någon dag sedan finns nu uppe på modellbilder.se, gå gärna in och kika och lägg en liten röst om ni gillar dem! 

För att komma dit, klicka HÄR!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0