Min lösning!


Som många som följer bloggen redan vet, så hittade jag en lösning för ett utav mina absolut största komplex för ca 1 år sedan. Leena på Artek Estetik i Helsingborg hjälpte mig genom fillers, i detta fall den absolut bästa, Juvéderm. 

Mitt största komplex var min näsa, lägg märke till ordet var.. det är det alltså inte längre. Idag lever jag utan det komplexet, tänker inte på det överhuvudtaget, och har inte behövt operera mig. 

Vi fyllde ut min näsa och gömde alltså min knöl som befann sig mitt på näsan, så jag istället fick en rak och ståtlig näsa. Samtidigt för att det skulle bli proportioneligt så fyllde vi ut min läppar lite, båda ovan- och underläppen så att hela ansiktet skulle hänga med, då vi helt enkelt faktiskt förstorade näsan.

Resultatet är helt fantastiskt och jag är så nöjd. Min näsa är fortfarande rak och det är alltså ca 1 år sedan detta genomfördes.. håller alltså extremt bra. Nu har det kommit en ny som heter Juvéderm Volbella. Volbella är det absolut senaste, och den är skapad med en patenterad teknologi som kallas Vycross. Blir ännu mer naturligt och mjukt resultat och detta sägs hålla i upp till 12 månader. 

Det jag nu av egen erfarenhet kan säga är att mitt har redan hållt i sig ca 12 månader, och det var lovat ca 6-10 månader (alla är såklart olika), så tänk er hur länge detta håller istället? Man blir inte lika svullen heller och man kan se slutresultatet nästan direkt, och det är för att denna innehåller minre hyaluronsyra än de andra, så den drar till sig mindre vätska från omkringliggande vävnader. Sen att den innehåller ett lokalbedövningsmedel gör det bara bättre.. jag tycker inte det gör värst ont utan ändå, man har ju tatuerat sig en del.. men alla är olika, och vissa är lite känsligare, då är Volbella alltså det senaste, och bästa.

Ni kommer få resultat från när jag provat Volbella, och det blir snart. Så håll utkik! 

Ni får lite bilder här nedan, så kan ni själva se hur rak min näsa är och hur snyggt och proportioneligt det är. Är som sagt förut, evigt tacksam till Leena. 





 
 




 

 

Kommentarer
Postat av: C

Har alltid tyckt om din näsa, båda då som nu.

2013-02-13 @ 22:37:07
Postat av: eos

hej.jag undrar vad ni tar i arvode för att stå som porträtt modell? jag är amatörfotograf med referenser.jag finns imalmö


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0