Jag lever!

Mitt i allt kaos sitter jag här och har fått undan en hel del.

Jag lever iallafall, men vi är långt ifrån färdiga. Är det någonting jag verkligen haaaatar är det när det inte är iordninggjort och städat. Är en väldigt typisk jungfru i stjärntecken, det kryper liksom i hela mig när det inte är färdigt. Hade jag själv fått välja och inte haft något jobb alls hade jag säkerligen kört i över ett dygn i sträck med att göra iordning här, haha.

Nåväl, katterna trivs, vi trivs, och här är supermysigt. Många, många fördelar. Men jag har samtidigt enormt mycket att göra samtidigt som denna flytten blev, men det ska nog allt ordna sig. Imorgon väntar det jobb och sånglektioner imorgonkväll plus dans för min egen del, så det ser jag fram emot. Men man får pussla ihop det.

Unnade mig faktiskt en stenhård timme på gymmet innan, nu sitter jag här med skakiga ben och ska hoppa in i duschen.

Vi hörs snart igen! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0