Tredje advent

Tredje advent är här, och veckorna bara rusar förbi. 
Jag har en mysig söndagsmorgon, och gör inte för mycket. Jag försöker vila upp min hals ordentligt, då jag ska sjunga på en begravning imorgon. Så blir mycket te idag.

Blir en riktigt avslappnad dag. Har en full vecka som kommer och det ska bli så roligt. Allt från plåtning med Gisela till möten till spelningar. Längtar! 

Förresten, jag vann en auktion igår på Tradera. Gothiska muggar som nu är på väg hem till mig. Fick de för 10kr/koppen! Så awesome. 



Third advent is here, and the weeks are just passing by so fast now.
I have a very cozy sunday morning. Trying to fix my voice until tomorrow, then I'm gonna sing at a funeral. So much tea today. 

Gonna relax most of the day. Having a full schedule this upcoming week, and it's gonna be so fun. Everything from a photo shoot with Gisela, to meetings to gigs. Can't wait!

Btw, I won an auction last night on the swedish version of Ebay. Gothic cups that's now on it's way home to me. Got them for 10SEK/cup. Awesome. 

 
 

Kommentarer
Postat av: Carina J

Härliga muggar!...snyggt med svarta!:)

Svar: Ja visst är det coolt! Kul att du gillade dem! :D
Eleine


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0