Thank you!

Inte kunnat se min statistik här på bloggen på hela dagen, någon annan på blogg.se som har samma problem? Märkligt, hoppas det är fixat tills imorgon! :) 

Nu ska jag faktiskt bara varva ner och ta det lugnt, som sagt, imorgon börjar det en ny vecka.
Har ett möte och lite ärenden imorgon, sen flyter veckan på med ett stort, viktigt möte, och även spelningar. Är så laddad, tur man har sin kalender så jag kommer ihåg allt, känner mig en aning förvirrad just nu, hehe.

Tack till alla er som har röstat på mig så långt i tävlingen att bli sponsrad modell för Black Candy Alternative Fashion. Än sålänge ligger jag på toppen, vilket jag är SÅ tacksam över. Det är tack vare er. Har just du inte röstat ännu, klicka bara HÄR och gilla bilden. ♥


Not been able to see the statistics of my blog today, so annoying. Anyone else at blogg.se that has the same problem? Strange, but I hope they fix it 'til tomorrow! :) 

Now I'm gonna cool down and just relax here at home. Tomorrow, as I said, a new week is kicking off and it's gonna be awesome. Have a meeting tomorrow and some errands, and then the week will continue with a big meeting and several gigs. So glad I have my calendar, feeling a bit confused without it, hehe. 
 
Thanks to all of you beautiful people who have voted for me so far so become a sponsored model for Black Candy Alternative Fashion. So far I'm on the top, which I'm so grateful for! It's all thanks to you. If you haven't voted yet, just click HERE and hit the like button. ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Twiggy Lundberg

Jag har haft 0 läsare igår och idag. Jag hoppas det är problem för jag brukar vanligtvis ha mer än så hahaha...

2013-12-02 @ 09:22:08
URL: http://shadowoftheday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0