Pizza

Då är vi färdiga i studion för idag. Kände mig lite väl seg och tom på idéer, mår lite sämre. Så nu ska jag kurera mig med pizza, godis och vitlöksté. Det sista kan låta galet, men det är Rikards fantastiska recept som slår ut all förkylning. Ska dricka det som tusan idag så jag är pigg och alert imorgon till spelningen! ;)
___________________

We're done in the studio for today! I felt a little empty on ideas, feeling worse now, but I will cure myself now. Pizza, candy and garlic tea. The last part is actually very good. Garlic tea is Rikards amazing recipe, and it will blow away this cold. So I hope I wake up and feel good for the gig tomorrow! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0