My 2013

Oj, vilket år. 

Jag hade många mål, och jag har kryssat av dem allihopa. 
Vart börjar man? 

• Jag började träna intensivt och äta rätt, förlorat nästan 7kg och mår mycket bättre.
Hårt arbete har verkligen lönat sig på gymmet.
 
• Tack vare er allas hjälp, så vann jag en modelltävling för Black Candy Alternative Fashion tillsammans med en annan modell som heter Jeanette (Angelofdark666), och är under 2014 sponsrad modell.

• Fått arbeta med helt fantastiska fotografer!

• Fått arbeta med företag som modell, som t ex Maebelle Latex, Rapunzel of Sweden, Odium Clothing, Black Candy, Forge Fashion, Nocturne Jewellry, mfl, och kommer i fortsättningen göra. 

• Skivan har kommit långt. Vi snackar långt. Det börjar bli skarpt läge. Ni är många som frågar, men håll ut lite till. Vi är en grupp av perfektionister, och ribban sätts högt. Januari blir inte lugn någonstans, ni kommer även introduceras för lite fler individer inom kort..

• Jag blev publicerad i flertalet online magasin (Sinical Magazine, Teen Spirit mfl.)
 
• Gav mig på att bli helt självständig som egen företagare, och det gick bättre än förväntat. Titulerar mig nu fullständigt som professionell musiker. Fantastiskt mål att bocka av!

• Har spelat in en riktig musikvideo! 
 
• Fått vara tärna och deltaga i mina och Rikards bästa vänner (Malin och Johan på Heartbreak Tattoo).
 
• Haft ännu ett fantastiskt fint år med min Rikard. Jag är lyckligt lottad. Tack för allt du gör mig. 

• Äntligen fått flytta till den staden jag alltid velat bo i, plus att jag får bo i en fantastiskt fin lägenhet med Rikard.

• Lyckats nå över 3500 gilla på min fanpage på Facebook, och har turen att ha så fantastiska följare och fans som verkligen förgyller min vardag. Mina fina! ♥
 
• Fått en hel smyckeskollektion döpt efter mig, Fantastiskt duktiga designern Pixelnörd.
 
Säkert missat väldigt mycket också, men det är skönt att se att man har lyckats uppnå en hel del mål. 
Kan knappt vänta på 2014. Gott nytt år alla fina! 



Wow, what a year. 

I had so many goals, and it feels so awesome to check them all! 
Where to start? 

• Started to train even harder and eat right. Lost about 7kg. Hard work is really worth it!

• Thanks to all of you guys, I won, together with the model Jeanette (Angelofdark666), the sponsored model competition for Black Candy Alternative Fashion.

• I've worked with such amazing photographers! 

• Had the honor to work with companies like Maebelle Latex, Rapunzel of Sweden, Odium Clothing, Black Candy, Nocturne Jewellry, etc, and will continue to do 2014.

• The album is far! We've been working hard and now we feel that we're very close. January will be a lot to do, and you will see some new faces too. I'm excited! 

• Been published in several online magazines! (Sinigal Magazine, Teen Spirit etc).

• Decided to only work with music. I did it! Now I'm running my own company and can call myself a professional musician. Awesome goal to reach!

• We did a real music video!

•  I was a bridemaid for me and Rikards best friends wedding (Johan and Malin from Heartbreak Tattoo).

• Had another amazing year together with my wonderful Rikard. Thanks for everything you do for me sweetie!

• Finally moved to the city I've been wanting to live in for so long. We also live in a beautiful apartment. 

• Reached over 3500 likes on the fanpage at Facebook. Amazing and sweet fans and followers that really makes my days. My sweet dolls ♥

• Got a whole jewelry collection named after me by the designer Pixelnörd. 

I probably missed a lot of things, but the point is that it feels so awesome to know that I reached my goals and did so much more. I can't wait for 2014. Happy new year sweeties! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0