Love you!

 
Oj, jisses! När jag vaknade imorse var ni över 3000 gilla på min Eleine sida, just nu i skrivande stund 3100. Helt fantastiskt!

Ni gör mig verkligen til den lyckligaste goth-tjejen i världen. Tack för allt stöd! ♥

Alla sidor som sprider mina bilder, alla fina ni som skriver så fina saker och sprider ordet om mig, jag är så tacksam. Ni är verkligen bäst.

Tack finaste ni, allt är tack vare er. ♥



Oh my! When I woke up this morning, I had more than 3000 likes on this page. Now you're over 3100.

You really make me the happiest gothic girl in the world.

Thank you for all your support! ♥

All the pages that shares my pictures, all of you sweet dolls that write me and keep spreading the word about..
I'm so grateful. You are the best.

Thank you! It's all because you. ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0