Insomnia

Kom hem sent, men hade en otroligt fin kväll igår tillsammans med våra vänner Malin och Johan. Fantastiska människor, och det betyder så mycket för oss att ha vänner som dem. Underbaringar!

Men, jag hade ju såklart väldigt svårt att sova, haha. Så idag skulle jag upp kl 7, och gissar på att jag lyckades somna in runt kl 2. Så jag är rätt trött, tur det finns kaffe. Ska åka om en timme, då jag har lite att göra innan dess. Men det ska bli roligt! Ska köra en timme upp till Löddeköpinge, då vi ska fotografera där. Med mig idag kommer jag ha Malin som sällskap, för hon ska minsann också fotograferas! Dock kör vi två olika teman, men kul att vi ändå kan göra varandra sällskap och hjälpas åt! Fotograf idag är Felicia Püschl, som alltid gör ett fantastiskt bra jobb. ♥
 
Lyckades få på mig snabbt nagellack igårkväll, men hann tyvärr inte bli något avancerat då jag verkligen behövde gå och lägga mig, men ni får bild sen. Det är ju sjukt häftigt. Är det något jag älskar är det matt svart, jag vill ha en sådan bil en vacker dag... 



Got home late last night, but had such a great night with our friends Malin and Johan. We're so grateful for having friends like them, they're so wonderful! 

Of course it was difficult for me to fall asleep, haha. Today the larm was set for 7.00, and I guess I finally felt asleep at 2 in the morning. So I'm pretty tired, but happy coffee excist. Will drive within an hour, have some to do before I go. Gonna be fun! Having an hour to Löddeköpinge where the photo shoot is set, and today I will have Malin as company! She is also having a photo shoot today, but we're having different themes, but it's fun having her around and ejoying her company! Photographer today is Felicia Püschl, that's always doing an amazing job! ♥

I finally tried out the new matte nailpolish! Had like 5 minutes last night when we got home, so nothing advanced, but I can show you later, I think it's awesome anyway. I love matte black. Want a car like that one day..

Förra plåtningen med Felicia. / Last photo shoot with Felicia.
Jewelry by Nocturne Jewellry.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0