Hemma

Är hemma återigen efter en lång dag med många blandade känslor. 
Man blir rätt trött märker man. Man spände sig, bet ihop ordentligt med käkarna för att hålla sig från att gråta m.m. så man har huvudvärk och är allmänt trött nu på kvällen. Ska bara ta det lugnt, och gå igenom och lotta fram en vinnare i min give away på min facebook sida. 

Imorgon ska jag möta upp Gisela Ackerup i Malmö. Plåta lite, umgås, och sen ska vi på ett gemensamt möte jag berättar mer om imorgon! Ska bli jätteroligt. Längtat till denna tisdag.



Home again from a long day with mixed feelings. 
I noticed that I got so tired. I've been so tense all day, not wanting to cry before I was supposed to sing, so now I'm just so tired. Just gonna relax, and look through everything in the give away. 

Tomorrow I'm meeting Gisela in Malmö. Photo shoot, hang out, and then head for a meeting together that I will tell you more about tomorrow. Will be so fun! Been longing for this tuesday. 
 
 Photo by Gisela Ackerup

Kommentarer
Postat av: annika

Hälsa Gisela i morgon! Jag följer henne på insta och tycker så jäkla bra om hennes bilder! Ja det trevligt. Kram

Svar: Det ska jag absolut göra!! :D Kram <3
Eleine

2013-12-16 @ 21:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0