Forge Fashion - Gothic & Alternative

Hämtade ut mitt paket, och det var precis vad jag hade väntat på.
Är verkligen en mini-julafton här för mig ikväll.
Det var min vinst från tävlingen på facebook, plus lite annat. Företaget som hade tävlingen heter Forge Fashion, och skapar makalöst vackra accessoarer, och även korsetter. Ni får en liten sneakpeak på en del av mitt paket, resterande kommer ni få se längre fram. Kommer använda dessa till både plåtningar och uppträdanden. Fantastiskt! 



I went to get my packade. It was just what I waited for!
I'm having a mini-christmas here right now. 
It was my prize from the facebook contest, plus some other stuff. The label is called Forge Fashion, and she's creating remarkable accessories and also corsets. You'll get a little sneak peak on some of the stuff I received, and you will see a lot more of it in the future. I will use this to some photo shoots, and it will look awesome on stage.
Amazing!

 
 
Awesome businesscards.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0