Fooled.

Har en förkylning som börjat slå sig igenom, men jag tänker inte tillåta den att sätta sig på stämbanden. Har många gig nu på få dagar, men det blir inga problem. Sålänge halsen blir skonad är det lugnt! Lite typiskt bara.

Så tyvärr kan jag inte träna. Hade nog inte orkat lyfta någonting ändå, känner mig så svag, haha. Så tänkte att jag skulle baka en nyttig version av chokladbollar. Stack iväg till affären, handlade allt som skulle inhandlas för jag hade ju massor av kakao hemma.

Kommer hem. Ingen kakao. WHAT?! Vad har hänt? Har katterna gömt den? Har den vita damen slängt den medan jag sov? Allvarligt talat, jag har ingen aning. Men här är den inte. Så typiskt. Tänker inte gå hela vägen till affären igen. Då får det vara. Jag ska bittert äta en banan istället. 



Having a cold that's trying to break out now, but I'm not gonna allow that now, 'cause we have so many gigs during few days upcoming, but I guess there won't be a problem. As long as the throat is spared I'm fine. 

But it does mean that I won't be able to work out. I'm a bit weak to, so I better stay at home. Thought that I could bake something instead! The healthy version of snowballs was the best idea I could get! So, I went to the store to buy everything I needed, and I had plenty of cocoa at home.

I get home. No cocoa. WHAT?! What happend? The cats hide it? The white lady ate it or threw it away? Seriously don't know. But it's not here. So typical. I won't go all the way back to the store for that. So now I'm gonna sit here, and eat a bitter banana instead.

Källa: HÄR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0