Fast

Fast inomhus än sålänge. Det är galet vad det stormar utanför. 
Men, jag har datorn, jag har musik, två varma katter, tända ljus, och en varm morgonrock. So far so good! 

Jag fick en bild från Gisela innan idag, det var från när vi plåtade i ett övergivet bruk. Inte sett dem innan, och tänkte dela med mig av en utav dem nu. Lite rough i redigeringen, och jag gillar det. Känns gammalt. 



Stuck inside. The storm is really working it outisde.
But I have the computer, music, two warm cats, lightened candles, and a warm bathrobe. So far so good!

Got a picture from Gisela earlier today, from when we had a photo shoot in a abandoned mill. Never seen 'em before, and I thought I could share one. Little rough in the retouch, and I like it. Feels old.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0